اکثرا تا4سانت نمیفهمی
تا 5 سانت میتونی از 5 سانت دردا سخت میشه
من بارداری قبلیم دهانه رحمم 4 سانت باز بوده و خودم نمیدونستم چون هیچ دردی نداشتم
بستگی داره تحمل دردت چقد باشه
و اینکه بدن با بدن فرق داره
بعضیادردشون کمتره بعضیا بیشتره
مثلا من زایمان اولم شب تا صبح درد شدید داشتم صبحش که رفتم بیمارستان فقط ۲ سانت باز شده بودم تا ظهر زایمان کردم
ولی یه خانمی که بعداز من اومد زایمان اولش بود خیلی راحت و با درد کم سریع زودتر از من زایمان کرد دردش انقد کم بود که حتی ناله هم نمیکرد
خطر نداره بیحسی حین زایمان؟مشاوره گرفتین بچه گیر نمیکنه؟
بستگی به بدنت داره
یکی تا ۴ سانت چیزی نمیفهمه
یکی از دوسانت درد زیادی داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.