۷ پاسخ

چای نبات تاحالا واسه من موثر بوده.با نبات کم و جای کمرنگ

عکس پروفایل سه بعدی خود نینیه؟

سلام عزیزم نعناع خشک داری؟ یکم نعناع و با نبات بزار بجوشه یه چایی دم کن این جوشنده رو بریز توش آب رو آتیشه

ب حالت سجده بشو اروم میشی کم کم

زرد آلو و انجیر خشک و 3؛4ساعت بزارید خیس بخوره هم خودشو هم آبشو بخورید
درطول روز سعی کن آب زیاد بخوری
اگه میتونی داخل غذاسالاد روغن زیتون استفاده کن وباز اگه میتونی 2قاشق روغن زیتون و خالی بخور آب روآتیشه😊

یکی دو قورت عرق نعناع

عرق نعنا بخور
شربت المینیوم منیزیم

سوال های مرتبط