دوستان در کدام سونوگرافی چند ماهگی دکتر 80 درصد جنسیت بچه رو میگه؟

۵ پاسخ

۳ ماهگی انتی

من ان تی رفتم گفتم ۸۰ درصد دختره
انومالی هم دختر شد

برای من انتی صددرصد گفت جنسیت رو درست هم بود مونده پزشک سونوگرافی چقد تبخر و باتجربه باشه

15هفته جنسیت میگن وای انومالی برو هرینش یک بار بدی

سونو ان تی ۱۲ هفتگی احتمالی میگن ولی امکان خطا هس

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته هفدهم بارداری