۳ پاسخ

ماه درده من از ماه ۸شروع شد

آره دارم اتفاقا امروزم دکتر بودم چون زیاد رو صندلی نشسته بودم هم درد دارم و هم فشار تو واژن

منم همینطوری هستم دوشب هم هست ناحیه لگنم و واژنم درد شدید میکنه البته دکتر گفته عفونت دارم بهم آمپول داد اما من ترسیدم آمپول هارو بزنم گفت با آب زیاد هم حل میشه

سوال های مرتبط