۴ پاسخ

منم درد می‌کنه نمیدونم 🚶🏻‍♀️

شیاف هم میزنم بخدا

بله منم درد دارم و دکترم شیاف داد بهتر شدم

اره طبیعیه اکثرا کاذبه اما اگه خیلی منظم درد میگیره ول‌میکنه ممکنه علایم زایمان زودرس باشه حواست جمع باشه

سوال های مرتبط

مامان آناشید🥑 مامان آناشید🥑 ۱۲ ماهگی