سلام دخترا خوبین ؟
میگم آنومالی از چند هفته میشه رفت ؟

۷ پاسخ

دکتر من ۱۸ هفته و یک روز گفت برو

۱۸هفته تا ۱۸هفته و ۲.۳روز

نوشته بود هفته 18 تا 22

۱۸ تا ۲۲

بهتره ک وارد ۱۸ هقته شدی بری
چون اگ دیر بشه یه سری چیزارو نمیشه تشخیص بدن

بهترین زمان ۱۸ هفته و ۲ ،۳ روز اینا هست

۱۸ تا ۲۲ هفته

سوال های مرتبط

مامان ساتیار و تودلی مامان ساتیار و تودلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان اسرا خانوم مامان اسرا خانوم هفته سی‌ونهم بارداری
مامان همتا🩷هانا مامان همتا🩷هانا ۵ ماهگی
مامان مامان ویدا مامان مامان ویدا هفته بیستم بارداری
مامان نویان و نورا💙🩷 مامان نویان و نورا💙🩷 ۱ ماهگی
مامان 🩷ملورین🩷 مامان 🩷ملورین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان شاهان 🥰💋 مامان شاهان 🥰💋 ۳ ماهگی