۴ پاسخ

خیلی فقط یکم میمونه

بستگی به وزن و شکمت داره من شکمم زیاد بزرگ نشد بعد از یک هفته ده روز فقط مث کمی ورم موند الانم ۴۰ روزه گذشته شدم وزن قبلی و شکمم مث قبل شده فقط جون سزارین شذم افتاده شده دبگه

باید کمربند بزنی

من الان خیلی جمع شده

سوال های مرتبط

مامان مهرسام💙 مامان مهرسام💙 ۱۵ ماهگی
مامان کسرا💙و نورا🩷 مامان کسرا💙و نورا🩷 ۲ ماهگی