۷ پاسخ

ن بابا زوده برای وزن گیری بچه ماه آخر وزن گیری بچه هست

طبق انتی چند هفته و چند روز بودی؟؟؟
من طبق انتی ۱۸هفته و ۲روز بودم وزنش ۲۰۲بود تو انومالی زد ۱۷هفته و ۴روز

به من گفتن کمه
بعد یه ماه دوباره دیروز تکرار کردم شده بود ۴۱۷
بازم گفتن یکم ریزه ولی بهتر شده
سونو‌داپلر دادم خونرسانیش خوب بود
گفتن عیب ندارع وزن میگیره کم کم

من ۱۷ هفته و ۶ روز رفتم
۲۰۰ گرم بود
گفتن‌ خوبه

اگه کم میبود خودشون میگفتن

من ۱۷ هفته و ۴ روز ۱۹۴ گرم بود ک 😂

ویتامین نمیخوری

خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نورا🩷 مامان نورا🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان امیرعباس مامان امیرعباس هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ریحانه مامان ریحانه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان ایران مامان ایران هفته سی‌ام بارداری
مامان محمد ماهان🐣💙 مامان محمد ماهان🐣💙 هفته سی‌ودوم بارداری