چیزای پروتیینی زیاد بخور
من اصلا شکم ندارم ۲۳ هفته رفتم سونو گفت۴۹۰ گرمه گفت خوبه تازه بچه از هفته ۳۰ به بعد وزن میگیره
😂😅تازه باید بگی چیا میخوری چه قرص های بچت وزنش خوب بوده تا ماهم انجام بدیم
وزنش عزیزم خوب بوده دکترت چرت گفته ولش کن
عزیزم پودر لیدی میل بخور
۲۰ هفته و ۳ روز ۳۵۳ بودم
وزن ۲۰ هفته ۳۰۰ گرم هم خوبه
دکترت ی چیزی گفته
اخه ۲۰ هفته وزن زباد مهم نی
دو ماه آخر پودر لیدی میل بخور
من سر دخترم خوردم
۳۵۵۰بود
بستنی بخور
از الان واس کم و زیادیش زوده ۳۱هفته برو بیین چن شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.