براماه اخربارداریه ک وزنگیری بچه مهمه اون موقع بایدچک کنی ببینی خوب پیش میره یان
احتمالا واسه چند ماه آینده که اصل وزن گیری اون موقع اتفاق میفته گفته،
مقاومت شریانی گرفتم
صدک وزنشو چند زده؟
وزن نی نی منم کمه
برا منم ۲۳۰ بود دکترم جیزی نگفت والا
منم ۱۸هفته دو روز ۲۳۷دکتر گفت خوبه همه چیز
والا خوب بوده وزنش طبیعی
دکترت گفت یا سونو؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.