فرستادم روغن بگیرن برا ترک شکم و اینا


اینو گرفتن،درسته؟؟

تصویر
۱۲ پاسخ

منم همین روغنو استفاده میکنم

من همینو گرفته بودم دخترمو که باردار بودم بعنی بارداری اولم ،ترک خورد بازم ولی بعد از زایمان سریع رنگش سفید شد

عالیه اتفاقا دکتر من گفت هیچ چیز دیگه ای جز روغن زیتون نزن

من نارگیل میزنم

روغن زیتون مورو تقویت میکنه بدن پرمو سیاه میشع باید روغن نارگیل بزنی که ابرسانی میکنه و کشسانی پوست رو با رطوبت بالا میبره

اره عزیزم منم همین میزنم

روغن زیتون برای ترک بدن نیس این روغن اکثرا ماساژ جای که درد می‌کنه میزنن

منم از همینا میزنم روغن نارگیلم میزنم
ضدترک پریم با لوسیون هیدرودرم هم میزنم

اره خوبه

من همین میزنم از اولش زدم خیلی خوب

بله چن گرفتی

روغن زیتون خوب نیس بنظرم

سوال های مرتبط

مامان Arad مامان Arad هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ننی مامان ننی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان Mahyar💙 مامان Mahyar💙 ۱ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وسوم بارداری