پسرم ۲ سال و دوماهشه میشه راهنمایی کنید چجوری از پوشک بگیرمش ؟

۷ پاسخ

عزیزم برای از پوشک گرفتن نباید عجله کنید
ببینید اصلا شروط اصلی از پوشک گرفتن رو داره؟
از بدنش شناخت داره؟
فرق بین مدفوع و ادرار رو متوجه هست ؟
کنترل داره؟
اگر کنترل نداره اصلا اشتباه نکنید که زود اقدام کنید

زوده عزیزم الان

عزیزم شورت آموزشی بگیر براش بعد ازش بپرس که جیش داره یا نه زود زود بپرس کم کم میگه بهت

دکتر یاوری که متخصص حوزه کودک هستن دختر خودشون رو سه سالگی از پوشک گرفتن گفتن مهم ترین مرحله زندگی بچه هارو نباید با دیگران مقایسه کرد

زوده برای پسر بهترین زمان سی ماهگیه

قصری بگیر براش روزای اول با پوشک بشینه بعد کم کم در بیار پوشکشو بنشونش بعد که جیش کرد دوباره پوشک ببند

بنظرم اول ببین امادگیش رو داره یا نه؟ اگه داره میتونی روزای اول فقط شبا پوشکش کنید بعد کلا قطع کنی

سوال های مرتبط

مامان فاطمه و🩷 مامان فاطمه و🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فاطمه و محمد مامان فاطمه و محمد هفته سی‌ام بارداری