۹ پاسخ

منم رفتم چیزی نیست نگران نباشبن

سلام خانما رفتم اکو قلب خداروشکر خوب بود گفت لکه سفید هم کوچیک ترشده 😍

چیز خاصی نیست برای رو پرونده میخوان منم رفتم مشکلی نبود

عزیزم منم چهارشنبه نوبت دارم ، نمی‌دونم چرا دکترم بهم گفت برو اکو قلب نمی‌دونم مشکلی داشته و نمیخواسته بهم استرس بده یانه همینجوری خواسته برم

برای شما چطور همینجوری خواسته که برید؟

منم رفتم مثل سونو عادی فقط عروق قلبیو نشون میده

من رفتم نگران نباش چیزی نیست

توی اکو قلب جنین چه چیزایی بررسی میشه ؟

من رفتم عزیزم اصلااسترس وترسی نداشته باش یه سونوگرافی برای قلب جوجه هست قشنگم

سلام منم فردا اکو قلب جنین دارم خیلی استرس دارم

سوال های مرتبط

مامان so.pa مامان so.pa ۴ ماهگی
مامان رضا کوچولو♥️🥹 مامان رضا کوچولو♥️🥹 ۹ ماهگی
مامان خداداد🩷 مامان خداداد🩷 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دخملای شیطون🕶 مامان دخملای شیطون🕶 ۸ ماهگی
مامان محمد آراد مامان محمد آراد ۶ ماهگی
مامان علی‌ مامان علی‌ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان عسلچه🍯🩵 مامان عسلچه🍯🩵 ۸ ماهگی