شام قلب خونه❤️




#پوشک
#شیزخشک
# تغذیه

تصویر
۷ پاسخ

کم نیست؟😕

جونش.

نوش جچنش

نوش جوونش

خدا برات نگهش داره الهی همیشه کنار هم غذاهای خوشمزه بخورین

نوش جونش.اون مرغو میتونه بخوره.من حتما باید ریز ریش ریش کنم

همین ی ذره ماست؟🤣برای صدرا برعکس.. یک قاشق پلو با یک ملاقه ماست باید بخوره

سوال های مرتبط

مامان آرشیدا و نیلدا مامان آرشیدا و نیلدا روزهای ابتدایی تولد
مامان زندگیم مامان زندگیم ۲ سالگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱ سالگی