سلام خانما بلال ابپز نفخ داره چون شیر میدم

۲ پاسخ

ارهه خیلی نفاخه
من هرسری خوردم اذیت شدممم

اره بابا نخور

سوال های مرتبط

مامان لیا مامان لیا ۷ ماهگی
مامان لنا و کیان مامان لنا و کیان ۶ ماهگی
مامان آرتین💙لیانا💜 مامان آرتین💙لیانا💜 ۵ ماهگی
مامان آیلین مامان آیلین ۱۱ ماهگی
مامان اورهان🧒🩵 مامان اورهان🧒🩵 ۱۰ ماهگی