سونوگرافی خوب ودقییییق توی دزفول کجابرم خانمای دزفول ؟

۱۵ پاسخ

بابایی نژاد

سیاوش قهاری خوبه من همیشه پیش اون میرم

من خانم نیک پور میرم

یوسف وند

تنور ساز عالیه

من هم قهاری رفتم هم بابایی هم تنور ساز
قهاری ک اصلا خوب نیس من راضی نبودم
بابایی خیلی دقیق نکات ریز ایناا سریع میگه
تنور ساز باتجربه استرس الکی نمیده همیشه اکثرا تنور ساز میرم

فقط قهاری

بابایی
تنورساز

سونوگرافی بهزادی حرف اولو میزنه تو دزفول همه هم قبولش دارن برخورد دکترشم خیلی خوبه

یوسف وند عالیه

دکتر بهزادی

تنورساز

تنورساز

دکتر م گفت برو پیش محسن یوسف وند برای nt ولی شاید برم بهزادی

کدخدا زاده قدیمیه

سوال های مرتبط

مامان h_v مامان h_v روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان نمیدونم مامان نمیدونم هفته بیست‌وهفتم بارداری