سلام صدک ۳۳درصد ینی چی ؟خوبه یانه

۳ پاسخ

خوبه ولی بالاتر بره بهتر هست

برای وزنش گفت؟
بتونی برسونی به ۵۰ خیلی خوب میشه

خوبه دکتر من گفت زیر ۱۰ خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان نورا❤️🥹 مامان نورا❤️🥹 ۱ ماهگی
مامان جوجو ممد🐥 مامان جوجو ممد🐥 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان سارا.سلین🫀🤎 مامان سارا.سلین🫀🤎 ۱۱ ماهگی
مامان 🧿🐣🧿 مامان 🧿🐣🧿 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۹ ماهگی
مامان نی نی گل و بلبل مامان نی نی گل و بلبل ۹ ماهگی
مامان آرون👼💙 مامان آرون👼💙 ۱ ماهگی