مامانا برای حموم‌چهل روزگی چ‌آدابی داره بهم‌بگید

۶ پاسخ

هیچی
ما که ی روز در میون بدون استثنا حمومیم 😃دخترم عاشق ابه😃
هر هفته صدقه میدیم به موسسه مهرافرین برای شیر خشک بچه های بدون پدرو مادر 😔
تا ۴۰ لم کاچی میخوریم😬
تا ۴۰ نمیزاربم کسی بیاد دیدن نی نی🤗
ایت الکرسی هروز میخونیم
لباس نو و تمیز هروز تنش میکنینم

دیگه همه کارا رو هروز میکنیم برای چهل آداب خاصی نداریم 🥲🥲🥲

تو یه وان با شامپو و لیف میشوریش همین بعد خشکش میکنی لوسیون میزنی به بدنش😍لباس تنش میکنی بعد بوش میکنی بعد شیر بهش میدی بازم بوسش میکنی😍😍😍😍ووی دلم خواست بعد میخوابونیش همین😁

ما روز چهلم جشن میگیریم
۴۰ تا گندم و سبزی و ۴۰ مشت آب
۴۰ مشت آب مادر
۴۰ مشت آب بچه
کلید، قرآن، پول، اسپند، نمک، شکر، برنج، نبات، تخم مرغ، گندم، میزاریم و بعدش میریم حموم
البته من اینارو گذاشتم چون فیلم گرفتم ک حموم چهلم دخترم یادگاری بمونه

من ک اهمیت ندادم بچمم مریض بود حمومش ندادم

هیچ آدابی نداره اینا همش خرافه هست

هیچ کار خاصی نکردم

سوال های مرتبط

مامان آسنات👼🏻♥️ مامان آسنات👼🏻♥️ ۶ ماهگی
مامان فاطمه و تودلی💙 مامان فاطمه و تودلی💙 ۱۰ ماهگی