هیچی
ما که ی روز در میون بدون استثنا حمومیم 😃دخترم عاشق ابه😃
هر هفته صدقه میدیم به موسسه مهرافرین برای شیر خشک بچه های بدون پدرو مادر 😔
تا ۴۰ لم کاچی میخوریم😬
تا ۴۰ نمیزاربم کسی بیاد دیدن نی نی🤗
ایت الکرسی هروز میخونیم
لباس نو و تمیز هروز تنش میکنینم
دیگه همه کارا رو هروز میکنیم برای چهل آداب خاصی نداریم 🥲🥲🥲
تو یه وان با شامپو و لیف میشوریش همین بعد خشکش میکنی لوسیون میزنی به بدنش😍لباس تنش میکنی بعد بوش میکنی بعد شیر بهش میدی بازم بوسش میکنی😍😍😍😍ووی دلم خواست بعد میخوابونیش همین😁
ما روز چهلم جشن میگیریم
۴۰ تا گندم و سبزی و ۴۰ مشت آب
۴۰ مشت آب مادر
۴۰ مشت آب بچه
کلید، قرآن، پول، اسپند، نمک، شکر، برنج، نبات، تخم مرغ، گندم، میزاریم و بعدش میریم حموم
البته من اینارو گذاشتم چون فیلم گرفتم ک حموم چهلم دخترم یادگاری بمونه
من ک اهمیت ندادم بچمم مریض بود حمومش ندادم
هیچ آدابی نداره اینا همش خرافه هست
هیچ کار خاصی نکردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.