سلام میتونم پوره سیب زمینی و کلم بروکلی بدم؟؟؟

۳ پاسخ

رفلاکس نداره؟

یک بادوم رو پوست قهوه ایش رو میگیرم رنده میکنم بعد بهش دوتا قاشق مربا خوری آب جوش اضافه میکنم و یه کوچولو نبات خیلی کم بعد از تو پارچه رد میکنم حسابی فشار میدم تا فقط تفاله بادوم بمونه بعد آبش رو میدم بخوره کلا دو قاشق مربا خوری میشه

نمیدونم من که حریره بادوم دادم الان روز سوم هست

سوال های مرتبط

مامان قیزیم مامان قیزیم ۱ سالگی