۶ پاسخ

من الان همه چی میخورم

والا من الان نی نی 3 ماهشه خیلی چیز خاصی نمیخورم البته بچمم داره شیر خشکی میشه
حبوبات و غذاهای نفاخ نخور مثلا نکنه قرمه سبزی بخوری بگی فقط اب و سبزی میخورم اشتباه منو بکنی اصلا نخور اون غذارو

بچه من رفلاکس داره و همش بالا میاره بخاطر همین ترشی گوجه و پرتقال و خیارشور و... نمیخورم
لبنیات یک ماه اول سنگینه نخوردم
و چیزای نفاخ مث نخود لوبیا و عدس هم نمیخورم

همه چی بخور

سعی میکنم ادویه کمتر بریزم توغذا..و غذایی که نفخ داره یا باعث میشه ترش کنم نخورم...

همه چی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آراد و‌ هیراد مامان آراد و‌ هیراد ۱۲ ماهگی