سلام مامانا ۱۱هفته انومالی مشخص می‌کنه برم سونو ؟

۷ پاسخ

اون برای ان تی عه
انومالی تا۱۸هفتس

نه خیلی زوده

اول ان تی بعد انو مالی
انتی هفته ۱۲ تا ۱۳ باید بری انو مالی هفته ۱۸ تا ۲۲ میتونی بری

نه ۱۲ هفته کامل بعد

من ام ۱۰ هفته ام باید ۱۲ هفته بریم فکر کنم

مگه اول ان تی نبود بعد انومالی
من اونجوری که یادمه نزدیک ۴ یا ۵ ماهم بود برای انومالی رفتم که جنسیت رو مشخص کرد

منظورت ان تی هس
نه زوده

سوال های مرتبط

مامان محمد مهدی مامان محمد مهدی ۹ ماهگی
مامان مامان مهدیار مامان مامان مهدیار ۱ سالگی
مامان ماهلین و تپلو مامان ماهلین و تپلو ۶ ماهگی
مامان artin🐥❤️ مامان artin🐥❤️ هفته چهلم بارداری