خانوما فری بتا بالاس ینی چی ؟ چه خطرایی داره ؟

۱ پاسخ

با بالا بودن یه فاکتور نمیشه خطرات رو قطعی گفت باید بری دکترت با توجه به بقیه فاکتورها سن حاملگی و... بهت بگه خطری داره یا نه
اگر ریسک سندروم هارو منفی زده باشه ان تی و پاپ آ هم خوب باشه فکر نمیکنم خطر جدی باشه در نهایت شاید ازمایش ژنتیک بدی

سوال های مرتبط

مامان مامان حلما مامان مامان حلما هفته بیستم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیستم بارداری
مامان سرباز آقا مامان سرباز آقا هفته سی‌وپنجم بارداری