بچه ها این ازمایش خوبه فک میکنم فری بتا بالاس

تصویر
۳ پاسخ

برا من سه بود سلفری دادم سالم بود

دکتر من گفت فری بتا باید زیر ۲/۵باشه
واسه شما خوبه به نظرم
من ۲/۸بودم فرستادم آزمایش سلفری

خوبه عزیزم فری بتا من که ۹۸ بود اما دکتر گفت همه چیز اوکیه مشکلی نیست

سوال های مرتبط

مامان نی نی فندق مامان نی نی فندق هفته هفدهم بارداری
مامان فسقلی 🥹❤️ مامان فسقلی 🥹❤️ هفته سی‌وششم بارداری
مامان توت فرنگی 🎀 مامان توت فرنگی 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان السا و نی نی مامان السا و نی نی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان سارا مامان سارا هفته بیست‌ویکم بارداری