بچه ها جواب ازمایش ان تی من خوبه؟؟فری بتا کم نیست،؟؟

تصویر
۷ پاسخ

خوبه بچتم به احتمال پسره

مهم نمودارها ست که خداروشکر خوبه نگران نباش

فکر نکنم غربالگری دوم رو ازت بگیره

عزیزم منو دکتر مجید ضیائی رو دکترم پیشنهاد داده قرار دادم نداره میگه هزینه 5700
چیزی از این دکتر میدونی؟

خوبه

سلام میشه بگی هزینه سونو وازمایش ان تی چقدشد

خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان بچه هام🩷🩵🩵 مامان بچه هام🩷🩵🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته چهلم بارداری