سلام یه سوال من ۳۳ هفته و سه روز ۲۵۵۰ بود وزن بچم
یعنی من دیابت دارم؟
چون دکتر هم چندبار ازم پرسید مطمئنی نداری
ولی خب دوبار آزمایش قند دادم یکی دومرحله ای یکی چند مرحله ای
خوب بود الحمدلله
اولی یکم بالا بود دومی نرمال
حالا میخوام بدونم میشه دوباره هم آزمایش داد
یا وزنش عادیه؟
۳۳ هفتع ۲۳۰۰
۳۳ هفته نرفتم
۳۱هفته و ۶ روز رفتم ۲۳۵۰ بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.