خانومای دیابتی وزن بچتون ۳۳,هفته چند بود

۳ پاسخ

سلام یه سوال من ۳۳ هفته و سه روز ۲۵۵۰ بود وزن بچم
یعنی من دیابت دارم؟
چون دکتر هم چندبار ازم پرسید مطمئنی نداری
ولی خب دوبار آزمایش قند دادم یکی دومرحله ای یکی چند مرحله ای
خوب بود الحمدلله
اولی یکم بالا بود دومی نرمال
حالا می‌خوام بدونم میشه دوباره هم آزمایش داد
یا وزنش عادیه؟

۳۳ هفتع ۲۳۰۰

۳۳ هفته نرفتم
۳۱هفته و ۶ روز رفتم ۲۳۵۰ بود

سوال های مرتبط

مامان اهورا👦❤👧 مامان اهورا👦❤👧 ۱۳ ماهگی
مامان مامانِ نیهاد مامان مامانِ نیهاد ۲ ماهگی
مامان غزل و محمد طاها مامان غزل و محمد طاها ۵ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وهفتم بارداری