سونو وزن یا رشد اجباریع بریم؟🤔

۹ پاسخ

من‌عشق اینو دارم تن تن برم سنو ببینمش🙈

من نرفتم فک کردم اجباری نی کی برم باید؟

آره خیلی

غیر وزن چگونگی قرارگیری بچه و اینکه طبیعی و سزارین هم مشخص میشه

بله بخاطر رشد بچه
که اگر کم بود بررسی بشه ببینه از جفته از شریاناس کجاست

بله ک اجباریه 😑😑😬

بله عزیزم

آره دیگه باید بدونی رشد بچت در چه حده

بله
یهو خدایی نکرده وزنش پایین تر از وزن نرمال هفته شما باشه باید پیگیری بشه وگرنه واسه بچه خطر داره

سوال های مرتبط

مامان آلوچه🫠 مامان آلوچه🫠 ۱۱ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۴ ماهگی