سلام من امروز سنوگرافی NT داشتم میشه بگین وضعیتم چطوره

تصویر
۷ پاسخ

ممنون از همتون😊❤

خوبه فقط هماتوم داری
عدد انتی خوبه
جفتت اقدامی هست
ضربان قلب ۱۵۵
ضخامت طول سرویکس هم ۳۷ خوبه
همه چی خوبه فقط هماتوم داری

احتمال جنسیت روداد؟؟؟؟؟

طول سرویکس و اینات خوبه فقط هماتوم داری باید استراحت کنی و شیاف بزاری

خوبه عزیزم عددت

همه چی خوبه عزیزم فقد هماتوم داری

به دکترت نشان بده هماتوم خیلی کوچیک داری قبل ازntهم داشتی؟؟

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پناه ☺️ مامان پناه ☺️ ۳ ماهگی
مامان 👑 Shahan 👑 مامان 👑 Shahan 👑 روزهای ابتدایی تولد
مامان نام نداره فعلا مامان نام نداره فعلا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نام نداره فعلا مامان نام نداره فعلا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسته🥹 مامان پسته🥹 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فسقل مامان فسقل هفته پانزدهم بارداری