۵ پاسخ

نه عزیزم برای باردارا زیر 300اوکیه نگران نباش فقط نمک حذف کن گوشت قرمز هم تا میتونی نخور خیلی خیلی محدودش کن

فشارت دائم چک کن و تحت نظر باش
همین که حواست هست مشکلی نیست

نمیدونم عزیزم
بعضی دکترا میگن برای زن باردار تا ۳۰۰ اشکال نداره
بستگی به دکترت داره انشاالله که چیزی نیست

نه عزیزم زیر سیصد مشکلی نداره فقد باید هرروز فشارتو چک کنی و حواست به تکون های نی نی باشه
منم ۱۸۸هس دکتر گف اشکالی نداره

فشارتونم بالاست؟
ورم کردین؟

سوال های مرتبط

مامان آرن کوچولو😍 مامان آرن کوچولو😍 ۱۱ ماهگی
مامان گیلاس🍒🩷👧🏻 مامان گیلاس🍒🩷👧🏻 ۹ ماهگی
مامان فندق💕 مامان فندق💕 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسرم ودخملی🩵💖 مامان پسرم ودخملی🩵💖 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ماهلین و مهوا🩷 مامان ماهلین و مهوا🩷 ۷ ماهگی
مامان اَبرا🤰 مامان اَبرا🤰 هفته سی‌وهفتم بارداری