خانما دفع پروتیینم ۵۰۰عه بنظرتون الان زایمان میکنن؟😭😭😭

۵ پاسخ

دکترت باید ببینی چی میگ

من ۳۰۰ و خورده ای بود فوری سزارین اورژانسی شدم

منم فردا باید برم جواب آزمایشم و بگیرم ببینم دفع پروتئین دارم یانه خیلی میترسم هفتم پایینه🤦‍♀️

اضافه وزن

علائمت چیا بود که این ازمایش رو دادی

سوال های مرتبط

مامان گیلاس🍒🩷👧🏻 مامان گیلاس🍒🩷👧🏻 ۹ ماهگی
مامان پسرم ودخملی🩵💖 مامان پسرم ودخملی🩵💖 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان اَبرا🤰 مامان اَبرا🤰 هفته سی‌وهفتم بارداری