چن وقت بعد از سزارین رابطه داشتین

۹ پاسخ

یبار بعد از ۴۰ روز امتحان کردم خیلی درد داشت یبارم دو ماهگی امتحان کردم دیگه دردی نداشتم،بنظرم اصلا عجله نکن بدنت به ریکاوری نیاز داره

یعنی دردش چجوریه به شکم فشار میاد ؟
من امروز ۳۰ روزه زایمان کردم رابطه نداشتیم تا الان موند بعد چهل روزگی یا شایدم بیشتر

۵۰ روز بعد

به نام خدا تا بخیه کشیدم 😂😑

28روز بعدش با احتیاط

من ۳۰ روزگی یکم تنگ تر بودم چون سزارینی هستم.
بعد باز ۳۲ روزگی اوکی بودم.
ولی رابطه آرومی بود

۴۵ روز

من‌دوماه ولی باز درد داشتم

سر یکماه

سوال های مرتبط

مامان برسام🩵👶🏻 مامان برسام🩵👶🏻 ۱۲ ماهگی
مامان دلارام👧🏻 مامان دلارام👧🏻 ۸ ماهگی
مامان جوجوی من😍 مامان جوجوی من😍 ۱۵ ماهگی
مامان 🫀آقـاشـاهـان🐣 مامان 🫀آقـاشـاهـان🐣 ۱۰ ماهگی
مامان کوهیار 👶🏻💙 مامان کوهیار 👶🏻💙 ۱۵ ماهگی
مامان ویهان قشنگم مامان ویهان قشنگم ۱۴ ماهگی
مامان فندقم دلوین مامان فندقم دلوین هفته پنجم بارداری