بعد چن وقت بعد سزارین رابطه داشتین خانما؟

۱۴ پاسخ

دکتر من گف هر وقت خونریزی نداشته باشی روز ۲۸ام رابطه داشتم ولی از روز سی ب بعد دوباره خونریزی دارم

عزیزم تا ۴۰ روز خوب نیس چون تو رحم جایی ک جفت کنده می‌شه تا ۴۰ روز خوب نمیشه و رابطه مجدد باعث خونریزی میشه

من بعد ۴۰روز

بعد ۴۰ روز

:یه گروه تو روبیکا دارم همه خانوما هستیم اونجا باردار و بچه دار هستیم میتونید سوال از هم بپرسین و گفت و گو کنید آیدی روبیکامه هرکی خواست پیام بده

@fbelbasi83715

دکتر بهم گفت بعد از ده روز میتونی ولی حتما با کاندوم

میتونی هروقت بخیه هات خوب شد بری تو برنامه

۲۹ روزگی

۲۱ روز بعد

۴۰روز تمام شده هنوز نداشتم

سوال منم هست

سوال منم هشت

هنوز نداشتم

۱۵ روز

سوال های مرتبط

مامان دلارام👧🏻 مامان دلارام👧🏻 ۸ ماهگی
مامان کوهیار 👶🏻💙 مامان کوهیار 👶🏻💙 ۱۵ ماهگی
مامان جوجوی من😍 مامان جوجوی من😍 ۱۵ ماهگی
مامان 🫀آقـاشـاهـان🐣 مامان 🫀آقـاشـاهـان🐣 ۱۰ ماهگی
مامان ویهان قشنگم مامان ویهان قشنگم ۱۴ ماهگی
مامان برسام🩵👶🏻 مامان برسام🩵👶🏻 ۱۲ ماهگی