دکتر من گف هر وقت خونریزی نداشته باشی روز ۲۸ام رابطه داشتم ولی از روز سی ب بعد دوباره خونریزی دارم
عزیزم تا ۴۰ روز خوب نیس چون تو رحم جایی ک جفت کنده میشه تا ۴۰ روز خوب نمیشه و رابطه مجدد باعث خونریزی میشه
من بعد ۴۰روز
بعد ۴۰ روز
:یه گروه تو روبیکا دارم همه خانوما هستیم اونجا باردار و بچه دار هستیم میتونید سوال از هم بپرسین و گفت و گو کنید آیدی روبیکامه هرکی خواست پیام بده
@fbelbasi83715
دکتر بهم گفت بعد از ده روز میتونی ولی حتما با کاندوم
میتونی هروقت بخیه هات خوب شد بری تو برنامه
۲۹ روزگی
۲۱ روز بعد
۴۰روز تمام شده هنوز نداشتم
سوال منم هست
سوال منم هشت
هنوز نداشتم
۱۵ روز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.