۷ پاسخ

خدا پشت و پناهت عزیزم. نگران نباش خیلی حس قشنگیه وقتی کله گردشو میبینی😂😍💓

منم چهارشنبه ان تی دارم شبا از استرس خوابم نمیبره

سلام منم چهارشنبه انتی دارم

من هفته بعد وقت دارم🥲🥹

استرس نداره هر چی بشه میشه
بسپار بخدا و تمام❤️

من امروز ساعت ۶ وقت سونو دارم همش میگم ساعتش برسه برم انشالله با خبرای خوب برگردم خونه

عزیزم استرست کاملا طبیعیه ولی میری با خبرای خوب میای خیالت راحت به چیزای خوب فکر کن 🫀😍

سوال های مرتبط

حسیبا آسمونی💔 حسیبا آسمونی💔 قصد بارداری
مامان دوقلو👧🏻👦🏻 مامان دوقلو👧🏻👦🏻 ۸ ماهگی
مامان گندم🎀💞 مامان گندم🎀💞 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان السا و نی نی مامان السا و نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی روزهای ابتدایی تولد