۶ پاسخ

خانوما اینو گرفتم هیچی قرص نمیخوردم‌
میشه نظرتون رو‌بگین

تصویر

عااالیه..خداروشکر باردارشدم بعد عکس رنگی.

عوارض نداره بعنی ؟

ممنونم از توضیحتون
من نشنیدم ک یکی میگفت اینکارو کرد همه اش خون خالی شده

من انجام دادم وقتی اون مایع رو میریزن مثل درد پریودی من تا شبش حالم خوب شد

ی مایعی وارد واژن میکنند و لوله ها چک میکنند بازن بستن عفونت داری یا ن مشکل داری مشخص میشه دردی هم نداره

سوال های مرتبط

مامان معجزه الهی مامان معجزه الهی روزهای ابتدایی تولد
مامان نیلا مامان نیلا هفته بیستم بارداری