۴ پاسخ

چرا میزنن دردی چیزی داشتی یا انقباض که برات زدن

خودتون بعدش عصبی نشدید ؟ یا گر گرفتگی

حرکاتش کم میشه اصولا

ضربان رو نمیدونم ولی من دو روزی حرکاتش کمتر شده بود که زنگ زوم بیمارستان گفتن طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان تیام مامان تیام روزهای ابتدایی تولد
مامان دونه انارم💝💝 مامان دونه انارم💝💝 ۲ ماهگی