۸ پاسخ

اخییششش تو زاییدی من راحت شدم
مبارکت باشه انشاءالله به سلامتی گلم
دیدی تونستی اینقدر میترسیدی

آغوزا رو حتما بهش بده خیلی مقوین برا بچه

کارخدا دقیقه آغوز پر چربه و برای آمادگی سیستم گوارش و تقویت سیستم ایمنی
دوسه روز هست و براساس معده کوچیک و نیاز بچه کافیه فقط بذار تامیتونه مک بزنه که هرچه زودتر شیر راه بیفته ازین شیرافزاها مثل لاکتاول هم خوبه
خرما و سوپ و آش جو که نفخش گرفته باشین هم خیلی خوبه

معده بچه‌اندازه گیلاسه الان همونقدر که سینه ات شیر داره احتیاجشه

۳روز طول میکشه
منم طبیعی بودم
اگه خیلی گریه میکنه شیرخشک بدع

عزیزم بچه معده اش کوچیکه همون شیری که میخوره براش کافیه تازه آغوزخیلی خوبه

سه روز ممیکشه

مطمئن باش سیرمیشه
اگه سزارینی بعد سه روز میاد

سوال های مرتبط

مامان فنگل🩵💙🤍 مامان فنگل🩵💙🤍 ۴ ماهگی
مامان هیلدا♥️ مامان هیلدا♥️ ۳ ماهگی
مامان ماهان💙باران🩷 مامان ماهان💙باران🩷 ۱ ماهگی