۷ پاسخ

اولش همینه ولع مکیدن داره

وای از منم همینه... همه میگن سیر نمیشه من میترسم

ماه اول اینجوریه طبیعیه اوکی میشه

فعلا هرچقد میخواد باید بهش بدی، اگه دلپیچه و نفخ داره هم بیشتر به خاطر اونه با خوردن ارامش میگیره دردش کم میشه، اگه اینجوریه پستونک اگه میگیره بهش بده. بچه من بخاطر دردی که داره همش میخواد سینم دهنش باشه و با همون بخوابه و متاسفانه پستونک نمیگیره مجبورم بذارم سینمو بگیره تا کمتر درد بکشه فعلا

پستونک میدی ؟

قرار نیست هر وقت دهنش بازه تو فکر کنی گرسنه س نه همه ی اینا طبیعیه گرسنه باشه گریه میکنه

طبیعیه عزیزم

سوال های مرتبط