۲ پاسخ

من سینال از روز چهارم زدم
کلا دارو هام از روز چهارم شروع کردم

ازروز اولی ک خون قشنگ جاری شد هیچی فرداش بزن یعنی روز دوم ک خون جاریه لکه بینی حساب نیس

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری
مامان ابالفصل مامان ابالفصل هفته پنجم بارداری
مامان ریحانه مامان ریحانه هفته ششم بارداری