۸ پاسخ

منم تازه نصف خوردم

سعی کن آب زیاد بخوری عادت نده خودتو ب قرص

دیگه اگه مشکلی هم داشت چجوری میخوای برش‌گردونی؟😂💔

ترجیحا استامینفن ساده باید بخورید

فقط ۳۲۵

خوردی دیگه
مشکل هم داره
فقط استامینوفن ۳۲۵ مجازه
قبلش می‌پرسیدی خوب

نه عزیزم

نه عزیزم

سوال های مرتبط