خانوما خرمالو مشکلی نداره یه نصف خوردم

۱۳ پاسخ

من وقتی بشنوم بگند چیزی خطر داره نخور میترسم
تا الان لب ب جگر و نوشابه و دلستر
چيپس و پفک و کرانچی..... نزدم🤣😂

نخور من که خوردم حالت تهوع شدید گرفتم دکتر منع کرد گفت نباید می خوردی

اخه اون نصف اصلا به معدت هم نرسیده که مشکلی داشته باشه 😂

خیلی هم خوبه

قندش بالاس اگه دیابتی هستی مواظب باش

نه چه اشکالی داره

واااا مگه بده من تا الان خیییلی خوردم

منم چن وقت پیش یکی خوردم

وای من خیلی میخورم
شاید هفته ای 2 3 کیلو خیلی دوست دارم
خطر چی داره

روزی ۱ دونه اش اوکیه بیشتر انسداد روده میاره

بخور خیلیم هم خووبه

وااا مگه خورمالو بده؟؟؟
والا من ک شنیدم خوبه و هرروزم بخوری مشکل نداره

منم دوتا خوردم این ماه

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مهراد مامان مهراد هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نیلا و تو راهی مامان نیلا و تو راهی هفته بیست‌وهفتم بارداری