۳ پاسخ

بالا اوردن مقدار کم و به حالت عادی مشکلی نداره..اگ جهشی با حجم زیاد باشه خوب نیست

بچه من از ی روزگی بالا میاره
رفلاکسه

نه حتمن یا اروغشو نگرفتی یا اضافی شیرش بوده یا شایدم رفلاکس داره

سوال های مرتبط