خانم خدا توصیه ای برای واکسن دوماهی دارید ؟

۱ پاسخ

من قنداقش کردم خیلی راحت بود
هر ۴ ساعتی هم پاراکید بده
و نگران نباش ایشالله آسون میگذره

سوال های مرتبط

مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۶ ماهگی