۲ پاسخ

عزیزم بادوم بدون پوست رو با چای ثاف کن استیل یا الک باید پودر کنی ، غلظتشم اول باید یه کم از غلظت شیری ک میخوره بیشتر باشه، کم کم سفت تر کن حریره شو
تاکید میکنم بدون شیرینی درست کن

اول بادوم ها را پوست قهوای اش را بگیر وبشور و روی دستمال خشک کن بعد قشنگ پودر کن
اول یه قاشق آرد برنج بریز تو قابلمه کوچک بعد یه قاشق از پودر بادام رو بریز بعد خیلی کوچولو آب سرد را باز کن وسریع با قاشق هم بزن تا گلوله نشه بعد بزار رو شعله گاز و شعله رو کم روشن کن وهمین طور با قاشق هم بزن یه تیکه کوچیک هم نبات بریز توش وهم بزن تا سفت بشه
خیلی سفت نشه بد میشه

سوال های مرتبط

مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان آیهان بالام 🌕 مامان آیهان بالام 🌕 ۱۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۷ ماهگی
مامان فندقم🤎🦫 مامان فندقم🤎🦫 ۱ سالگی
مامان محمدجواد،مهدیار مامان محمدجواد،مهدیار ۱۰ ماهگی