۲ پاسخ

قند مصنوعی خوب نیست زیر دو سال بدین و اینکه اصلا غذاها رو طعم دار درست نکنین تا بعدش بد قلقی نکنن برای غذاهای بی مزه خوردن مث سوپ
من خودم برنج کامفیروز چون طبع گرمی داره با ی لیوان اب جوش میپزم با شعله کم و بعد لعابشو با صافی میگیرم و یکی دوتا بادوم پوست گرفته رو مویز میکنم با چایی صاف کن و شیر خودمم میدوشم بهش اضافه میکنم

منکه اول یک نبات کوچولو انداختم تواب تا به جوش بیاد نخشو برداشتم بعد اردبرنجمو ریختم بعد یک دونه بادوم رو با سافی رنده کردم بعد گذاشتم قشنگ پخت به غلظت رسید برداشتم

سوال های مرتبط

مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان فندقم🤎🦫 مامان فندقم🤎🦫 ۱ سالگی
مامان آیهان بالام 🌕 مامان آیهان بالام 🌕 ۱۶ ماهگی
مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 ۱۶ ماهگی