قند مصنوعی خوب نیست زیر دو سال بدین و اینکه اصلا غذاها رو طعم دار درست نکنین تا بعدش بد قلقی نکنن برای غذاهای بی مزه خوردن مث سوپ
من خودم برنج کامفیروز چون طبع گرمی داره با ی لیوان اب جوش میپزم با شعله کم و بعد لعابشو با صافی میگیرم و یکی دوتا بادوم پوست گرفته رو مویز میکنم با چایی صاف کن و شیر خودمم میدوشم بهش اضافه میکنم
منکه اول یک نبات کوچولو انداختم تواب تا به جوش بیاد نخشو برداشتم بعد اردبرنجمو ریختم بعد یک دونه بادوم رو با سافی رنده کردم بعد گذاشتم قشنگ پخت به غلظت رسید برداشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.