ارد برنجی ک خودم درست کردم
و پودر بادوم و کمی نبات و اب قاطی میکنم میزارم رو گاز با شعله کم بجوشه و غلیظ بشه
بادومم من بعد از اینکه پوست گرفتم چند روزی پهن میکنم رو پارچه خشک خشک که تو اسیاب میریزم قشنگ پودر میشه
از صافی هم رد نمیکنم حیف تفالش همش بزنج و بادوم دیگ
بادوم رو تو اب جوش میزارم چند ساعت بمونه تا راحت پوستش کنده بشه بعدش رنده ریز میزنم چون مثل پودر نمیشه من همینو میزارم تو اب جوش تا خوب بپزه در حین پخت هم با نصف قاشق غذاخوری ارد برنج حل شده بهش اضافه میکنم وقتی پخت هم از صافی رد میکنم. من یه کوچولووو نبات میزنم تا از بی مزگی دربیاد نه اینکه شیرین بشه.
بادوم ممکنه شکمش ببره من دو تا بادوم میزنم
توگهواره بخش ابزارهابروتوپختنیاهست گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.