خانوما طرز تهیه حریره بادام رو میدین؟

۲ پاسخ

من مقدار زیاد درست میکنم که هر بار زمان بر نباشه؛ یه مشت بادوم رو خیس میکنم بعد پوستاشو میگیرم از هم بازشون میکنم میزارم خشک شه بعد که خشک شد آسیاب میکنم دوباره میزارم خشک شه یکبار دیگه آسیاب میکنم آرد مانند میشه، حالا به مقدار متناسب با آرد برنجی که قبلا درست کردم قاطیش میکنم، هر بار مقداری رو که میخوام با آب جوش میزارم قوام میاد (مثل فرنی) ، واسه شیرینیش خرما یا نبات سفید میزنم، پسرم دوست داره

من ۳ تا بادوم رو یکساعت تو اب حوش میذارم بعد پوستشو میکنم با رنده کوچیکا از قسنت ریزترش رنده میکنم تو فرنیش میشه یعنی از همون اول با ارد برنج میریزم با هم بپزه

سوال های مرتبط

مامان گوگولی تو دلیم مامان گوگولی تو دلیم ۱۷ ماهگی
مامان سورنا🥹🤍 مامان سورنا🥹🤍 ۷ ماهگی
مامان یزدان😍 مامان یزدان😍 ۵ ماهگی
مامان فندقم🤎🦫 مامان فندقم🤎🦫 ۱ سالگی
مامان مبین.متین.محمد مامان مبین.متین.محمد ۱ سالگی
مامان جوجه مامان جوجه ۲ سالگی
مامان فرزندم مامان فرزندم ۱۳ ماهگی
مامان نازگل مامان نازگل ۶ ماهگی
مامان دلارا مامان دلارا ۱۵ ماهگی
مامان زینب مامان زینب ۱۷ ماهگی
مامان 🍏گوجه سبز🍏 مامان 🍏گوجه سبز🍏 ۱ سالگی