من مقدار زیاد درست میکنم که هر بار زمان بر نباشه؛ یه مشت بادوم رو خیس میکنم بعد پوستاشو میگیرم از هم بازشون میکنم میزارم خشک شه بعد که خشک شد آسیاب میکنم دوباره میزارم خشک شه یکبار دیگه آسیاب میکنم آرد مانند میشه، حالا به مقدار متناسب با آرد برنجی که قبلا درست کردم قاطیش میکنم، هر بار مقداری رو که میخوام با آب جوش میزارم قوام میاد (مثل فرنی) ، واسه شیرینیش خرما یا نبات سفید میزنم، پسرم دوست داره
من ۳ تا بادوم رو یکساعت تو اب حوش میذارم بعد پوستشو میکنم با رنده کوچیکا از قسنت ریزترش رنده میکنم تو فرنیش میشه یعنی از همون اول با ارد برنج میریزم با هم بپزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.