۵ پاسخ

نه من پرسیدم گفتن هر هفته ای هستید نخور. نهایت یک سیخ یکبار بخوری برا رفع هوست

اره بابا با یکی دوبار هیچی نمیشه تازه دکتر میگه ماهی یبار درحد یه سیخ دوسیخ عیب نداره

بهتره نخوری خوب نیس اخه

یه بار اوکیه ولی کامل بپزش اصلا خام نمونه

اره دیگه چرا نتونی ..

سوال های مرتبط

مامان کایرا👩🏻‍🍼🧿 مامان کایرا👩🏻‍🍼🧿 ۱۰ ماهگی
مامان نورا دخملم مامان نورا دخملم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان فندق

😍😍 مامان مامان فندق 😍😍 ۸ ماهگی