پریشب چند کنجه خوردم
اره بابا هرچیزی ب اندازه اش عب نداره
بله میشه من از دکترم پرسیدم گفت هفته ای یبار مجازی
من اوایل اصلا نخوردم اما الان هرازگاهی در حد ی سیخ میخورم
آره بخور
دکترم گفت ی سیخ جیگر اشکالی نداره
اره عزیزم میتونی ماه های اول حساسه ولی کلا زیاده روی نکن
بخور نوش جونت
والا من الان جگر مرغ خوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.