۹ پاسخ

پریشب چند کنجه خوردم

اره بابا هرچیزی ب اندازه اش عب نداره

بله میشه من از دکترم پرسیدم گفت هفته ای یبار مجازی

من اوایل اصلا نخوردم اما الان هرازگاهی در حد ی سیخ میخورم

آره بخور

دکترم گفت ی سیخ جیگر اشکالی نداره

اره عزیزم میتونی ماه های اول حساسه ولی کلا زیاده روی نکن

بخور نوش جونت

والا من الان جگر مرغ خوردم

سوال های مرتبط

مامان کایرا👩🏻‍🍼🧿 مامان کایرا👩🏻‍🍼🧿 ۱۰ ماهگی
مامان ميسای آسمونی🖤 مامان ميسای آسمونی🖤 ۱۲ ماهگی
مامان آوا❤ مامان آوا❤ هفته سی‌وهفتم بارداری