۲ پاسخ

لازم نیست بجوشونی ولرم کن ک سرد نباشه

من ماجان و یکم ولرم میکنم هم دمای محیط تو ماکروفر میدم البته یک کوچولو نباتم انداختم دوروز دارم میدم میخوره نصف استکان

سوال های مرتبط

مامان پارلا و تودلی💕🧸 مامان پارلا و تودلی💕🧸 هفته یازدهم بارداری