خانما چای نبات ضرر نداره بخورم

۶ پاسخ

ن خوبم هست ولی زیاده روی نکن هرچیزی کم خوردنش مشکلی نداره

نه خوبه ک

نه ولی یهو یه روز مثلا کاچی و خرما و نبات نخور همش گرمیه
ضررم نداره من همش میل به شیرینجات دارم مخصوصا بعد شیردهی
من یه بطری اب پر کردم با عسل
میخورم🤧🤧

اگه دیابت نداری نه ولی در هر چیزی زیاده روی خوب نیست خرما بهتره

خیلیم خوبههه

🫤🫤🫤🫤 نه

سوال های مرتبط

مامان آیلین🎀 مامان آیلین🎀 ۱۱ ماهگی
مامان 🌊 ساحل 🌊 مامان 🌊 ساحل 🌊 ۵ ماهگی
مامان ارغوان مامان ارغوان ۱۶ ماهگی