خانما ماهی ضرر نداره بخورم

۷ پاسخ

ببین ماهی خیلیم خوبه ولی بایذ جیوش کم باشه و هفته ی نهایت ۲ بار قزل الا و سالمون عالین

د‌کتر بهم گفت نخورم چون رو شیرم موثره

نه خوبه اتفاقا
قزل آلا بخوری عالیه

بهترین وعده برای بعد زایمان ماهیه شیر رو زیاد میکنه همیشه بخور

ترجیحا قزل الا و سالمون که جیوه ندارن

نه اتفاقا من شنیدم شیر رو زیاد میکنه .فقط سرده.بعدش خرما و زیتون بخور حتما

نه خوبه فقط باید ماهی بدون جیوه باشه یا جیوه کم داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان ارغوان مامان ارغوان ۱۶ ماهگی
مامان جوجو👶 مامان جوجو👶 ۱۱ ماهگی
مامان 🌊 ساحل 🌊 مامان 🌊 ساحل 🌊 ۵ ماهگی
مامان 💙امیرعلی💙 مامان 💙امیرعلی💙 ۱۳ ماهگی
مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ ۱۰ ماهگی